Jak dokonać integracji ze sklepem
Integracja sieci SENDLINK.PL ze sklepem jest czynnością wymagającą umieszczenia w trzech miejscach Twojego sklepu
kodu Java Script lub PHP, w zależności od opcji, którą preferujesz.
Po pierwsze: Musisz zadbać aby na każdej stronie został umieszczony kod śledzący transakcje:
<script>
var d = document,
b = d.getElementsByTagName('body')[0],
s = d.createElement('script');
s.type='text/javascript';
s.async=true;
s.src='https://cdn.sendlink.pl/js/tracking/partner.js';
b.appendChild(s);
</script>
Po drugie: W miejscu w którym klient Twojego sklepu widzi podziękowanie za złożenie zamówienia musisz dodać kod tworzący nową transackję:
<script>
var gid = 'AB123'; // Identyfikator zamówienia w Twoim sklepie
var d = document,
b = d.getElementsByTagName('body')[0],
s = d.createElement('script');
s.type='text/javascript';
s.async=true;
s.src='https://cdn.sendlink.pl/js/tracking/transaction.js';
b.appendChild(s);
</script>
Po trzecie: Do akcji, która oznacza Twoje zamówienie jako
opłacone musisz dołączyć wywołanie naszego API, które zmieni status
transakcji zapisanej w SENDLINK.PL. Możesz to osiągnąć poprzez wykorzystanie biblioteki PHP, którą przygotowaliśmy. Biblioteka jest dostępna do
pobrania na naszym koncie na GitHub.
To wszystko.